Dziś zakończyła się trzydniowa konferencja “Forward Summit” organizowana przez Management 3.0 Ze względu na pandemię, była ona po raz kolejny organizowana w formie online. Konferencja podzielona była na sześć następujących ścieżek tematycznych, w których swoje prelekcje wygłosiło ponad trzydziestu speakerów :
Ja miałam przyjemność zaprezentować swój temat pt. “ Fast track to be an employer of choice (and double eNPS) w ścieżce “Happiness & Wellbeing”. Podczas prezentacji, na podstawie case study, opowiedziałam jak współpracowałem z zespołem menedżerskim (24 menedżerów) w jednej z firm IT nad:
>> identyfikacją etapów w “cyklu życia” pracownika,
>> definiowaniem mierników do pomiaru zadowolenia pracowników, w tym eNPS (Employee Net Promoter Score),
>> wdrażaniem najlepszych pomysłów i działań w celu poprawy zaangażowania pracowników.
Opowiedziałam nie tylko o produktach i efektach naszej pracy, które ostatecznie zaowocowały poprawą eNPS z -8 do +34, ale także o wpływie naszej pracy na całą firmę: