Innowacja w oparciu o zrozumienie potrzeb użytkowników
Design Thinking to stosowana na całym świecie metoda rozwiązywania problemów. Jest podejściem skoncentrowanym na użytkowniku i jego potrzebach i pomaga tworzyć najbardziej efektywne – z jego perspektywy- rozwiązania. Podczas szkolenia uczestnicy:
poznają koncepcję Design Thinking i zakres jej stosowania,
poznają 5 etapów Design Thinking,
wypróbują narzędzia empatyzowania z użytkownikiem, czyli sposobu jego lepszego poznania,
nauczą się zgłębiania potrzeb użytkowników i opisywanych ich, jako persony,
poznają sposoby kreatywnego generowania innowacyjnych pomysłów, rozwiązujących problemy użytkowników,
wypróbują narzędzia służące do prototypowania, które umożliwia weryfikowanie słuszności pomysłów,
będą mieli okazję do testowania i wyciągania wniosków co do ulepszania swoich pomysłów.
Oficjalny certyfikat uczestnictwa AGILE STUDIO
Obszary zastosowania
Zarządzanie produktem
Zarządzanie procesami
Rozwój organizacji
Grupa docelowa
Liderzy/managerowie działów i zespołów
Agenci zmiany, Agile Coachowie, Scrum Masterzy,
Właściciele obszarów produktowych, Product Managerowie,
Managerowie innowacji, rozwoju produktów,
Analitycy biznesowi i systemowi,
Członkowie zespołów developerskich,
Interesariusze i osoby zaangażowane w proces wytwórczy.
POZIOM ZAAWANSOWANIA UŻYTKOWNIKÓW
Dla wszystkich
Forma realizacji i długość szkolenia
Dwa dni szkoleniowe w dowolnej formie:
zdalnej
stacjonarnej - zamknięte (np. w siedzibie klienta)