Szkolenie:
Metoda Objectives and Key Results (OKR)

Precyzyjne zarządzanie strategią i celami organizacji

Najbliższy termin

19.03.2024

Gdzie?

Online

Liczba dni / Łączna liczba godzin

2 dni / 8h

Cena early birds

1490 PLN

1290 PLN

Netto

Czym jest szkolenie Metoda OKR?

OKR to metoda zarządzania, która pomaga zagwarantować, że cała firma koncentruje swoje działania na tej samej ważnej grupie spraw. Właściwe zastosowanie tej koncepcji, pozwala na budowanie przejrzystych celów organizacyjnych, umożliwia ustalanie priorytetów oraz minimalizuje ryzyko konfliktu, czy dublowania się celów organizacyjnych. 

Metoda Objectives and Key Results (OKR): Precyzyjne zarządzanie strategią i celami organizacji,   jest jednym z wielu szkoleń w ramach Management 3.0 – takiego sposobu zarządzania organizacją, w którym liderzy tworzą najlepsze środowisko pracy dla swoich pracowników. 

Dla kogo jest szkolenie Metoda OKR?

Szkolenie jest skierowane do:

Kadry zarządzającej organizacją,

Członków zespołów HR/People,

Członków zespołów Learning&Development,

Specjalistów, członków zespołów operacyjnych,

Liderów i managerów działów i zespołów, także spoza IT np. sprzedaż, marketing,

Agentów zmiany, Agile Coachów, Scrum Masterów,

Właścicieli obszarów produktowych, Product Managerów, Product Ownerów,

Pracowników, którym zależy na poprawie jakości współpracy i komunikacji w zespołach pracujących z użyciem celów.

Co zyskasz biorąc udział w szkoleniu Metoda OKR?

zajęcia z trenerką będącą praktykiem Management 3.0, która od ponad 17 lat zbiera wiedzę i doświadczenie w polskich organizacjach jak i w brytyjskich korporacjach, pełniąc różne funkcje liderskie – od kierownika projektu, szefa działu Scrum Masterów, managera działów deweloperskich, po szefa Agile Coachów,

angażującą formułę szkolenia opartą na cyklu Kolba, w którym eksperymentujemy i doświadczamy, aby lepiej zintegrować nowo nabytą wiedzę,

przestrzeń do dyskusji i wymiany swoich doświadczeń w małej (6-12 osób) grupie szkoleniowej, składającej się z innych liderów (co jest cenionym przez uczestników atutem szkolenia),

oficjalny certyfikat ukończenia warsztatu Management 3.0,

dożywotni dostęp do tablicy Miro zawierającej akredytowane materiały szkoleniowe Management 3.0 oraz wypracowane w trakcie szkolenia wnioski i notatki,

pakiet powitalny Agile Studio wysłany na Twój adres domowy, tak aby Twoje doświadczenie szkoleniowe było jeszcze pełniejsze. W skład pakietu wchodzi:

Książka współtwórcy i propagatora metody OKR Johna Doerra pt.: “Jak Google, Bono i Gates trzęsą światem dzięki metodzie OKR”

Checklista dobrych OKRów

Notes i długopis

Program szkolenia Metoda OKR

Podczas szkolenia uczestnicy:

poznają koncepcję OKR,

nauczą się konstruowania Celów i Kluczowych Rezultatów według różnych podejść,

dowiedzą się, w jaki sposób zaprojektować system OKR w ich organizacji,

poznają zaszyty w koncepcji OKR cykl monitorowania rezultatów, który pozwali ich organizacjom na szybkie dostosowanie się do zmian i adaptację zakresu swoich działań,

zbudują swoje OKRy,

poznają narzędzia informatyczne wspierające stosowanie OKR.

Program szkolenia zawiera następujące moduły:

OKR

Organizacja szkolenia Metoda OKR

Szkolenie Metoda Objectives and Key Results (OKR): Precyzyjne zarządzanie strategią i celami organizacji jest organizowane w formule zdalnej za pomocą platformy Ms Teams oraz tablicy Miro. Szkolenie trwa 2 dni po 4 godziny (wliczając krótkie przerwy).

Harmonogram

Szkolenie jest prowadzone w godzinach popołudniowych. Szczegółowy harmonogram szkolenia jest każdorazowo uzgadniany z uczestnikami. Najczęściej dla jednego dnia wygląda on następująco:

17:00 – 18:30
sesja online 

18:30 – 18:45
przerwa

18:45 – 20:00
sesja online

20:00 – 20:10
przerwa

20:10 – 21:00
sesja online

Szkolenie jest prowadzone w języku polskim. Jeśli jesteś zainteresowany/a szkoleniem w języku angielskim, napisz do nas

Terminy szkoleń na 2024

Najbliższy termin

19.03

18.06

15.10

Sylwetka trenera Agile Studio

Luiza - mentor i trener zwinnych zespołów, liderów i managerów

Z IT jestem związana od ponad 17 lat. Swoją wiedzę i doświadczenie zbierałam w polskich organizacjach jak i w brytyjskich korporacjach, pełniąc różne funkcje liderskie – od kierownika projektu, szefa działu Scrum Masterów, managera działów deweloperskich, po szefa Agile Coachów. Byłam odpowiedzialna za wiele transformacji i zmian organizacyjnych (m.in. w Allegro, PayU, William Hill, GlaxoSmithKline). Dzięki tym doświadczeniom nauczyłam się w jaki sposób tworzyć i wspierać budowanie środowiska, które służy rozwojowi zespołów i jednostek, pozwala im rosnąć, odnosić sukcesy i zwiększać zadowolenie ich klientów. Nauczyłam się jak być liderem w trudnych i zmiennych warunkach. W Agile Studio pełnię rolę mentora i trenera kierownictwa, zespołów i liderów naszych Klientów, szczególnie w zakresie najlepszych praktyk Lean, Agile, HR oraz rozwoju osobistego.   Jestem też wykładowcą AGH na kierunku IT Business Management AGH.
Moją wiedzę potwierdzają poniższe certyfikaty

Dlaczego warto szkolić się u nas? Sprawdź opinie.

“Chciałbym podziękować Luizie za pomoc w pamiętaniu, że to ludzie są największym kapitałem firmy i że sukces zależy od tego, jak ich zaangażujemy w misję naszej organizacji.”

Director of Engineering

“Luiza była wspaniałym trenerem i mentorem dla mojego zespołu menedżerskiego. Działa ona zgodnie z wartościami Agilowymi i jest wysoce skoncentrowana na wynikach.”

Chief Technology Officer

“Moja organizacja otrzymała ogromne wsparcie i liczne wskazówki od Luizy podczas zwinnej transformacji. Bez niej nie bylibyśmy w miejscu, w którym jesteśmy.”

Head of Technology

“Zapamiętam Luizę jako kogoś, kto zaszczepił w nas empatię i zrozumienie, który nauczył nawet najpoważniejszych menedżerów rozbijania złożonych problemów na mniejsze za pomocą kartki papieru i mazaków, który znacznie poszerzył nasze rozumienie Agile i nauczył nas, jak dążyć do doskonałości.”

Site Director

“Luiza była świetnym trenerem dla naszego zespołu kierowniczego, wspierając nas, gdy zespół dorastał, rzucając nam wyzwania w razie potrzeby, zawsze zwracając uwagę na wymierne wyniki naszej pracy zarówno dla naszych pracowników, jak i biznesu.”

Chief People Officer

“Pracowaliśmy w jednej firmie, ale byliśmy dwoma światami: Luiza światem Produktu, ja Customer Care. Po kilku miesiącach naturalnie zaangażowaliśmy się w projekty międzydziałowe i niewymuszoną, silną współpracę. To jest, jak sądzę, największy atut Luizy – możliwość dialogu i pracy zespołowej na poziomie „wartości”.”

Customer Care Director

Co dalej?

Szkolenie Management 3.0 Foundation to tylko początek drogi. Zaplanuj swoją ścieżkę rozwoju z nami wybierając kolejne kroki: