Szkolenie
Management 3.0: Foundation

Wstęp do zwinnego przywództwa

Najbliższy termin

15.05.2024

Gdzie?

Online

Liczba dni / Łączna liczba godzin

2 dni / 16h

Cena early birds

2999 PLN

2690 PLN

Netto

Czym jest Management 3.0?

Management 3.0 to sposób zarządzania organizacją, w którym liderzy tworzą najlepsze środowisko pracy dla swoich pracowników, dając im przestrzeń do rozwoju, samodzielnego podejmowania decyzji i kreatywnego rozwiązywania problemów. Takie podejście do zarządzania (nazywane zwinnym) służy wzrostowi zadowolenia i motywacji pracowników, a co za tym idzie lepszej organizacji ich pracy i realizacji celów organizacji.  

Dla kogo jest szkolenie Management 3.0 Foundation?

Szkolenie jest skierowane do:

Kadry zarządzającej organizacją,

Członków zespołów HR/People,

Członków zespołów Learning&Development,

Liderów i managerów działów i zespołów, także spoza IT np. sprzedaż, marketing,

Agentów zmiany, Agile Coachów, Scrum Masterów,

Product Ownerów chcących efektywnie współpracować ze swoimi zespołami.

Udział w szkoleniu nie wymaga wiedzy i wcześniejszej certyfikacji. Jest to pierwsze podstawowe szkolenie z zakresu Management 3.0.

Co zyskasz biorąc udział w szkoleniu Management 3.0 Foundation?

zajęcia z trenerką będącą praktykiem Management 3.0, która od ponad 17 lat zbiera wiedzę i doświadczenie w polskich organizacjach jak i w brytyjskich korporacjach, pełniąc różne funkcje liderskie – od kierownika projektu, szefa działu Scrum Masterów, managera działów deweloperskich, po szefa Agile Coachów,

angażującą formułę szkolenia opartą na cyklu Kolba, w którym eksperymentujemy i doświadczamy, aby lepiej zintegrować nowo nabytą wiedzę,

przestrzeń do dyskusji i wymiany swoich doświadczeń w małej (6-12 osób) grupie szkoleniowej, składającej się z innych liderów (co jest cenionym przez uczestników atutem szkolenia),

oficjalny certyfikat ukończenia szkolenia Management 3.0 Foundation,

dożywotni dostęp do tablicy Miro zawierającej akredytowane materiały szkoleniowe Management 3.0 oraz wypracowane w trakcie szkolenia wnioski i notatki,

pakiet powitalny Agile Studio wysłany na Twój adres domowy, tak aby Twoje doświadczenie szkoleniowe było jeszcze pełniejsze. W skład pakietu wchodzi:

Notes i długopis

Program szkolenia

Podczas szkolenia uczestnicy:

poznają fundamenty Management 3.0,

dowiedzą się, w jaki sposób Management 3.0 różni się od innych koncepcji zarządzania,

przeanalizują pożądane zachowania zwinnego lidera,

zapoznają się z koncepcją motywacji zgodnej z Management 3.0,

wypróbują zestaw niezbędnych narzędzi i praktyk do stosowania przez zwinnego managera w codziennej pracy.

Program szkolenia zawiera następujące moduły:

Zarządzanie i przywództwo

Zasady Management 3.0

Myślenie złożone

Motywowanie i budowanie zaangażowania

Delegowanie i upełnomocnienie (empowerment)

Wartości i kultura organizacyjna

Rozwój kompetencji pracowników

Skalowanie struktury organizacyjnej

Stosowanie metryk zgodnie z Management 3.0

Organizacja szkolenia Management 3.0 Foundation

Szkolenie Management 3.0 Foundation jest organizowane w formule zdalnej za pomocą platformy Ms Teams oraz tablicy Miro. Szkolenie trwa 2 dni po 8 godzin (wliczając przerwy).

Harmonogram

Szczegółowy harmonogram szkolenia jest każdorazowo uzgadniany z uczestnikami. Najczęściej wygląda on następująco:

09:00 – 12:30
sesja online (plus krótkie przerwy)

12:30 – 13:30
przerwa obiadowa

13:30 – 17:00
sesja online (plus krótkie przerwy)

Szkolenie jest prowadzone w języku polskim. Jeśli jesteś zainteresowany/a szkoleniem w języku angielskim, napisz do nas

Terminy szkoleń na 2024

Najbliższy termin

15.05

18.09

04.12

Sylwetka trenera Agile Studio

Luiza - mentor i trener zwinnych zespołów, liderów i managerów

Z IT jestem związana od ponad 17 lat. Swoją wiedzę i doświadczenie zbierałam w polskich organizacjach jak i w brytyjskich korporacjach, pełniąc różne funkcje liderskie – od kierownika projektu, szefa działu Scrum Masterów, managera działów deweloperskich, po szefa Agile Coachów. Byłam odpowiedzialna za wiele transformacji i zmian organizacyjnych (m.in. w Allegro, PayU, William Hill, GlaxoSmithKline). Dzięki tym doświadczeniom nauczyłam się w jaki sposób tworzyć i wspierać budowanie środowiska, które służy rozwojowi zespołów i jednostek, pozwala im rosnąć, odnosić sukcesy i zwiększać zadowolenie ich klientów. Nauczyłam się jak być liderem w trudnych i zmiennych warunkach. W Agile Studio pełnię rolę mentora i trenera kierownictwa, zespołów i liderów naszych Klientów, szczególnie w zakresie najlepszych praktyk Lean, Agile, HR oraz rozwoju osobistego.   Jestem też wykładowcą AGH na kierunku IT Business Management AGH.
Moją wiedzę potwierdzają poniższe certyfikaty

Dlaczego warto szkolić się u nas? Sprawdź opinie.

“Chciałbym podziękować Luizie za pomoc w pamiętaniu, że to ludzie są największym kapitałem firmy i że sukces zależy od tego, jak ich zaangażujemy w misję naszej organizacji.”

Director of Engineering

“Luiza była wspaniałym trenerem i mentorem dla mojego zespołu menedżerskiego. Działa ona zgodnie z wartościami Agilowymi i jest wysoce skoncentrowana na wynikach.”

Chief Technology Officer

“Moja organizacja otrzymała ogromne wsparcie i liczne wskazówki od Luizy podczas zwinnej transformacji. Bez niej nie bylibyśmy w miejscu, w którym jesteśmy.”

Head of Technology

“Zapamiętam Luizę jako kogoś, kto zaszczepił w nas empatię i zrozumienie, który nauczył nawet najpoważniejszych menedżerów rozbijania złożonych problemów na mniejsze za pomocą kartki papieru i mazaków, który znacznie poszerzył nasze rozumienie Agile i nauczył nas, jak dążyć do doskonałości.”

Site Director

“Luiza była świetnym trenerem dla naszego zespołu kierowniczego, wspierając nas, gdy zespół dorastał, rzucając nam wyzwania w razie potrzeby, zawsze zwracając uwagę na wymierne wyniki naszej pracy zarówno dla naszych pracowników, jak i biznesu.”

Chief People Officer

“Pracowaliśmy w jednej firmie, ale byliśmy dwoma światami: Luiza światem Produktu, ja Customer Care. Po kilku miesiącach naturalnie zaangażowaliśmy się w projekty międzydziałowe i niewymuszoną, silną współpracę. To jest, jak sądzę, największy atut Luizy – możliwość dialogu i pracy zespołowej na poziomie „wartości”.”

Customer Care Director

Co dalej?

Szkolenie Management 3.0 Foundation to tylko początek drogi. Zaplanuj swoją ścieżkę rozwoju z nami wybierając kolejne kroki: